Translate

dijous, 20 de juny de 2013

Cubs sensorials

Ja feia temps que tenia ganes de fer aquesta joguina per a les nenes de les meves amigues. Són uns cubs tous amb diferents textures, cintes i uns cascavells a l'interior.
Aquí trobareu els patrons que vaig utilitzar.

Per a canviar una mica l'estil dels típics cubs per a nadons que pots trobar a Pinterest, vaig imprimir en paper transferible (per a tela), les fotos de les criatures i els seus pares.
Els cascavells els vaig posar dins d'un ou de plàstic del Kinder sorpresa, i així fan molt més soroll.

Sembla que els hi ha agradat molt!

Almenys quan els i vaig donar s'ho van passar bomba. També és d'agrair que les petites no es van fixar en com de torçat vaig cosir els cubs (era la meva primera vegada de la màquina de cosir sense supervisió... jaajajjaj).




Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Potser vols veure....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...